Saturday, November 06, 2004

江戶之秋(八)你滿唔滿意呀?

工作完成,大清早乘機返香港同小朋友過週末,然後再去D城,總結今次的會議,不過不失,想必離期望的又走近一小步了。

又是國泰航空,上到飛機發生一件不可思議的事,驚歎世事之奇。
步入機倉,第一個空姐劈頭第一句說(X先生早晨!)係叫我last name個隻,我都未入閘已知我名,Ziyi君你又知否佢搞乜?我驚訝一兩秒然後講聲:早晨,想必可能她曾經serve過我,所以記得我名。曾經在港龍航空也曾試過,但那Suki靚空姐我記憶中見過,所以不足為怪。

找了坐位,坐定定,十零分鐘左右有一個高級小小的漂亮空姐走過來我位,屈膝讓自已視線同我一樣,然後說(X先生早晨,今天好嗎,我叫Jennifer,今天我地這航班可以嗎,滿唔滿意呀?)她媽的,殺我一個措手不及,一衭都係。我定一定驚,然後講(唔……幾好……OK啦)她然後說(多謝你呀,有乜野想要請同我講,我叫Jennifer呀)

莫非國泰管理層知道我X先生就是網上投訴那混蛋,派美女軍團來捉我。當Jennifer話有東西要時同佢講,我自已又驚到唔X醒目問佢(妳手提電話幾多號,今晚得唔得閒?)大好機會就此錯過了。跟住送飲料送餐,個個空姐都說(X先生今日飲乜野;X先生今日食雞飯定牛肉飯呀?)

雖然話禮多人不怪,但真怕在走道上她大大聲同我講(X先生,你想去柯屎定柯尿呀?) 想必是管理層新的招數,學人玩尊貴吧。未必知係我投訴,但小心為上,記住拿左電話號碼都唔好約佢去街。

Comments:
hmm....r u sitting in the business class? if not, u must be having some sort of title holder...diamond. something like that. if not......hmm...u have to answer me those question before i can give u further infomation wor...heheeeeee.....otherwise next time u travel....heheeeeeeeee....just kidding.
 
even I am a diamond/Gold holder, they won't regonize from my ugly face right. Besides, I didn't show them my ticket, I just walk ahead, how do they know I am Mr.X???
 
hmm...that's weird. maybe someone u flown back with on the same flight u came. then....hmmm....
 
then i donno lor....
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?